Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek
Jelen szerződés (a továbbiakban: ÁSZF) a webáruházat üzemeltető vállalkozás, melynek adatai:
- Kereskedő Neve: Szórát Kereskedelmi Kft.
- Szolgáltató Neve: Szórát Kereskedelmi Kft.
- Szolgáltató Székhelye: 6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 6..
- Szolgáltató Elérhetősége (telefon, e-mail cím): +36 (70) 577-9000, info@szoratker.hu
- Szolgáltatót Regisztráló Hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
- Cégjegyzékszám: 01-09-988079
- Adószám: HU23990713-2-43
- A Szolgáltató által biztosított információkat tároló tárhelyszolgáltató elérhetősége: Abonyi Péter E.V. (Cím: 6000 Kecskemét, Petőfi S. u. 1/A.. Elérhetőség: peter.abonyi @ hirosnet.hu)
(a továbbiakban: Eladó)
és a webáruházban vásárló természetes személy (a továbbiakban: Vevő) között jön létre.
A Vevő a megrendelés leadásával elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.
A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A szerződés nyelve: magyar.
Az ÁSZF tárgya
A Vevő a webáruházban történő böngészés során egy vagy több terméket (a továbbiakban: Termék) helyez el a kosárba, amelyet megrendel. A Termék lényeges tulajdonságairól a Termék adatlapján, illetve a Terméket tartalmazó kategória oldalán található tájékoztatás.
A Termék ára magában foglalja az általános forgalmi adót, melynek mértéke 27%.
Szállítási költség
A termék házhozszállítása Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálatával történik.
A megrendelés kiegyenlítése általában utánvéttel történik:
Csomagolási díjat az Eladó nem számít fel.
Részletes leírást a Szállítási infomrációk menüpontban talál.
Fizetési módok
- Utánvétel a futárnak, postásnak
- Előre utalás bankszámlaszámra
- Bankkártyaelfogadás weboldalon
- Személyesen átvételkor készpénzben az Alföld Áruház műszakoi osztályán
Megrendelés menete
A webáruházban történő böngészéshez nem szükséges a Vevő előzetes regisztrációja. A Vevő a böngészés során megvásárolni kívánt termék a „Kosárba” feliratú gombbal helyezi a virtuális bevásárló kosarába. A kosárba helyezést követően jelenik meg a Kosár oldal, amely a jellemzően kosarat ábrázoló grafikus elem közvetlen közelében található „Kosár megtekintése” linkre kattintással is elérhet.
A megvásárolni kívánt termékeket tartalmazó kosár összeállítása után a Termék megrendelése következik. Jellemzően egy kosarat ábrázoló grafikus elem közvetlen közelében megtalálható „Megrendelés” linkre kattintva, vagy a Kosár oldalon az „Irány a pénztár” gombra történő kattintással érheti el a megrendelő felületet a Vevő.
A Kosár oldalon illetve a Pénztár oldalon egyaránt lehetősége van a Vevőnek a kosárban szereplő Termék törlésére, megrendelt darabszámának megváltoztatására illetve a szállítási és fizetési mód megváltoztatására.
A Pénztár oldalon a megrendeléshez regisztráció szükséges. A Pénztár oldalon a regisztráció után, korábbi regisztráció esetén a bejelentkezést követően megjelenik a megrendelő űrlap. A fizetési mód és szállítási költség, valamint a szállítási és számlázási adatok kitöltése után az „Igen, megrendelem” feliratú gombra kattintással a Vevő leadja megrendelését.
Adatbeviteli hibák javítása
A Vevőnek lehetősége van a megrendelés során tévesen megadott adatok módosítására.
E-mailben illetve telefonon kérheti az adatok módosítását a megrendelés során kapott megrendelési azonosítóra hivatkozva.
Ezen kívül lehetősége van új megrendelés leadására a javított adatokkal.
Az új megrendelés üzenetében fel kell tűntetnie a korábbi megrendelés azonosítóját valamint a törlési szándékát.
Elektronikus visszaigazolás
A rendelés visszaigazolását cégünk az alábbi módokon végzi:
1) Nagy háztartási készülékek megrendelését kollégánk telefonon igazolja vissza. Egyúttal egyezteti Önnel a készülék szállítási időpontját.
2) Tartozékok vagy porszívók megrendelése esetén egy automatikus levéllel igazoljuk vissza megrendelését, melyben értesítjük arról, hogy a termék átvehető, vagy a futárszolgálatnak átadtuk kézbesítésre.
A megrendelése feldolgozása a megrendeléstől számított 24 órán belül megtörténik.
Adatkezelési információk
A webáruház használata során keletkező személyes és személytelen adat egyaránt bizalmas kezelésben részesül. Az Eladó harmadik fél szármára nem adja ki. A böngészés során személytelen, technikai adatok kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. A megrendeléskor megadott személyes adat kizárólag a megrendelés teljesítése és a kiszállítás teljesítése miatt kerül felhasználásra.
A webáruház úgynevezett sütiket (cookie-kat) használ, mely Vevő böngészőjében kerül tárolásra. A sütiben személytelen adat található, melyek a termékek kiválasztásában, megrendelésében, bejelentkezésben tölt be nélkülözhetetlen szerepet. A sütik letiltásával ezek a szolgáltatások nem érhetők el.
A műsz
heli.
A vásárlás pénzneme:
Forint (HUF)
Fogyasztóvédelmi felügyelőség elérhetősége, ahol a vásárló kifogásait, panaszait teheti meg
Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36 (30) 940-7039
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Online vitarendezési fórum
Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm…
Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.